Regulamin – Warunki współpracy
Postanowienia ogólne
Pkt 1. Przedmiot współpracy
-
Katalog internetowy umieszczony na www.agromet-tuchorza.pl występujący tu jako Katalog prowadzony jest przez firmę PHU AGROMET Sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Kościelnej 23 w Tuchorza 64-232, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem 0001018649 i występującą tu jako Sprzedający. NIP: 923-174-18-30; REGON: 524426118.
-
Zawartość Katalogu nie stanowi oferty w myśl kodeksu cywilnego. Kupujący wypełniając i wysyłając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego w nim towaru.
Pkt 2. Ogólne warunki współpracy
-
Sprzedający zobowiązuje się do postawienia do dyspozycji lub dostarczenia do kupujących uzgodnionych ilości, przy czym dostarczenie Produktów nastąpi za pośrednictwem firmy spedycyjnej.
-
Kupujący wysyłając koszyk z zamówieniem składa ofertę kupna określonego w nim Produktu.
-
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień tego Regulaminu.
-
Kupujący zobowiązuje się d odbioru Produktów i składania zamówień przez osoby upoważnione.
-
Kupujący przejmuje odpowiedzialność za Produkty z chwilą ich odbioru, a w przypadku odbioru we własnym zakresie- z chwilą załadunku na środek transportu Kupującego.
Pkt 3. Warunki płatności
-
Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia.
-
Ceny towarów znajdujących się w Katalogu wyrażone są w złotych polskich (brutto) i nie obejmują kosztów dostawy.
-
Kupujący zobowiązuje się zapłacić Sprzedającemu uzgodnioną cenę za dostarczone Produkty.
-
W przypadku nieterminowego regulowania należności za dostarczone Produkty, Sprzedający ma prawo:
- wstrzymać realizację dostaw do czasu uregulowania zaległych należności,
- zmienić formę płatności,
- zmienić termin płatności poprzez jego skrócenie.
-
W każdym przypadku nieterminowego regulowania płatności, Sprzedający ma prawo naliczyć odsetki ustawowe za opóźnienie w zapłacie.
-
Dokładamy wszelkich starań aby przedstawione przez nas opisy, zdjęcia, ceny i informacje dostępności były w pełni prawidłowe i rzetelne. Niestety, nie możemy zagwarantować, że podane dane nie zawierają pomyłek i błędów. Jednak nie mogą być podstawą do ewentualnych roszczeń. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub chęci uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt na mail: agromet138@wp.pl
-
Umożliwiamy następujące formy płatności:
-
gotówką w oddziale firmy
-
kurierowi przy odbiorze przesyłki (za pobranie doliczana jest prowizja dla kuriera)
-
przelewem na wskazane konto bankowe (przelew tradycyjny)
-
przelewy24
Pkt 4. Składanie zamówień i realizacja dostawy.
-
Kupujący składa zamówienie na Produkty do Sprzedającego poprzez dodanie do koszyka w internetowym panelu zamówień i wysłanie do Sprzedającego. Dodanie do koszyka, nie jest równoznaczne z zamówieniem Produktów.
-
Zamówienia złożone w sklepie internetowym będą dostarczane w ciągu 3-5 dni roboczych. Warunkiem realizacji wszystkich zamówień jest dostępność towaru w magazynie. W przypadku niedostępności części produktów objętych zamówieniem Sprzedający realizuje wysyłkę tych produktów, które znajdują się aktualnie na stanie. W przypadku gdy brak pewnych produktów byłby znaczący wartościowo w stosunku do zamówienia dalsze losy jego realizacji uzgadniane są indywidualnie z Kupującym.
-
Na podstawie zamówienia, Sprzedający dostarcza zamówione Produkty a Kupujący potwierdza fakt ich przyjęcia na liście przewozowym.
-
Kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę i jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
-
Zastrzegamy sobie prawo do nierealizowania poszczególnych pozycji zamówienia jeżeli te będą sprawiały trudności w transporcie lub będą uniemożliwiały z różnych przyczyn realizację i transport reszty produktów z zamówienia.
-
Sprzedający nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane nie wywiązaniem się przez firmy kurierskie z umów obsługi przewozowej.
-
Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub paragon. Dokument sprzedaży wystawiany jest w chwili, gdy produkty zrealizowane z danego zamówienia są skompletowane i gotowe do wysyłki. Faktura wysyłana jest wraz z przesyłką.
Pkt 5. Reklamacje i odstąpienie od umowy
- Produkt dotknięty uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego nie podlega reklamacji gdyż nie wynika z winy Sprzedającego. Dlatego też zawsze należy sprawdzać pod tym względem towar bez względu na rodzaj dostawy. Szczególną uwagę należy zwrócić zwłaszcza na przesyłki kurierskie sprawdzając, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Prosimy nie przyjmować od kuriera paczek czy palet, jeżeli widać że są sklejone innymi taśmami niż naszymi firmowymi bądź jakość i szczelność opakowania rodzi podejrzenia. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedającym w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Kupującego z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Spisanie protokołu nie jest jednak warunkiem koniecznym do zwrotu towaru na podstawie punktu 2 lub jego reklamacji.
- Kupującemu przysługuje prawo do:
-
- zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru bez podania przyczyny;
- reklamacji towaru;
-
-
Reklamacje jakościowe oraz ilościowe należy składać wyłącznie:
- w internetowym panelu zamówień po zalogowaniu na konto użytkownika
- bądź pocztą elektroniczną na adres e-mailowy: agromet138@wp.pl
-
Warunkiem podjęcia reklamacji jest prawidłowo wypełniony przez Kupującego, dokument który będzie zawierał :
-
datę wystawienia,
-
nazwę części – numer katalogowy (indeks),
-
ilość sztuk reklamowanych,
-
przyczynę reklamacji,
-
numer dokumentu zakupu,
-
numer telefonu do reklamującego towar.
-
- W przypadku zwrotu towaru lub jego reklamacji Kupujący proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i odesłanie do Sprzedającego. Nie jest to jednak warunek konieczny do zwrotu towaru lub uznania reklamacji.
-
Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia towaru reklamowanego do Sprzedającego.
-
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji następuje naprawa bądź wymiana wadliwego towaru na nowy. W przypadkach szczególnych decyzja sprzedającego wystawiana jest korekta faktury zakupowej.
-
W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji sporządzone zostanie jego pisemne uzasadnienie oraz zwrot reklamowanego produktu/towaru do Kupującego
- W przypadku zwrotu towaru lub uwzględnienia reklamacji Sklep zwraca Klientowi, kwotę obejmującą cenę towaru oraz koszty wysyłki towaru w wysokości najtańszej oferowanej opcji dostawy.
- Koszty odesłania towaru w przypadku odstąpienia od umowy ponosi Klient, natomiast koszty zwrotu towaru przy reklamacji w razie jej uwzględnienia ponosi Sklep. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek za pobraniem.
-
Wszelkie niezgodności dostarczonego towaru z dokumentem zakupu należy zgłaszać niezwłocznie po dostawie, maksymalnie do 5 (pięciu) dni od dnia dostawy. Po tym okresie każde tego typu zgłoszenie będzie traktowane jako powstałe z winy Kupującego i nie będzie przyjmowane.
- Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie lub w formie elektronicznej w terminie 14 dni od dnia dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W razie skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14dni. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy i Sklep jest uprawniony do potrącenia od zwracanej Klientowi kwoty o równowartość pomniejszonej wartości.
- Zasady zwrotu towaru reguluje Ustawę o Prawach Konsumenta.
Pkt 7. Inne
-
Sprzedający oświadcza, że jest płatnikiem podatku VAT i posiada numer identyfikacji podatkowej 9231741830.
-
Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu bez uprzedzenia.
-
Ewentualne spory mogące wyniknąć ze współpracy, strony będą starały się rozwiązywać polubownie, a w przypadku braku porozumienia, rozstrzygać je będzie Sąd właściwy zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego.
Zapraszamy do współpracy!