Regulamin – Warunki współpracy

Postanowienia ogólne

Pkt 1. Przedmiot współpracy

  1. Katalog internetowy umieszczony na www.agromet-tuchorza.pl występujący tu jako Katalog prowadzony jest przez firmę PHU AGROMET Sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Kościelnej 23 w Tuchorza 64-232, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem 0001018649 i występującą tu jako Sprzedający. NIP: 923-174-18-30; REGON: 524426118.

  2. Zawartość Katalogu nie stanowi oferty w myśl kodeksu cywilnego. Kupujący wypełniając i wysyłając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego w nim towaru.

Pkt 2. Ogólne warunki współpracy

  1. Sprzedający zobowiązuje się do postawienia do dyspozycji lub dostarczenia do kupujących uzgodnionych ilości, przy czym dostarczenie Produktów nastąpi za pośrednictwem firmy spedycyjnej.

  2. Kupujący wysyłając koszyk z zamówieniem składa ofertę kupna określonego w nim Produktu.

  3. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień tego Regulaminu.

  4. Kupujący zobowiązuje się d odbioru Produktów i składania zamówień przez osoby upoważnione.

  5. Kupujący przejmuje odpowiedzialność za Produkty z chwilą ich odbioru, a w przypadku odbioru we własnym zakresie- z chwilą załadunku na środek transportu Kupującego.

Pkt 3. Warunki płatności

  1. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia.

  2. Ceny towarów znajdujących się w Katalogu wyrażone są w złotych polskich (brutto) i nie obejmują kosztów dostawy.

  3. Kupujący zobowiązuje się zapłacić Sprzedającemu uzgodnioną cenę za dostarczone Produkty.

  4. W przypadku nieterminowego regulowania należności za dostarczone Produkty, Sprzedający ma prawo:

    - wstrzymać realizację dostaw do czasu uregulowania zaległych należności,

    - zmienić formę płatności,

    - zmienić termin płatności poprzez jego skrócenie.

  5. W każdym przypadku nieterminowego regulowania płatności, Sprzedający ma prawo naliczyć odsetki ustawowe za opóźnienie w zapłacie.

  6. Dokładamy wszelkich starań aby przedstawione przez nas opisy, zdjęcia, ceny i informacje dostępności były w pełni prawidłowe i rzetelne. Niestety, nie możemy zagwarantować, że podane dane nie zawierają pomyłek i błędów. Jednak nie mogą być podstawą do ewentualnych roszczeń. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub chęci uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt na mail: agromet138@wp.pl

  7. Umożliwiamy następujące formy płatności:

  • gotówką w oddziale firmy

  • kurierowi przy odbiorze przesyłki (za pobranie doliczana jest prowizja dla kuriera)

  • przelewem na wskazane konto bankowe (przelew tradycyjny)

  • przelewy24

Pkt 4. Składanie zamówień i realizacja dostawy.

  1. Kupujący składa zamówienie na Produkty do Sprzedającego poprzez dodanie do koszyka w internetowym panelu zamówień i wysłanie do Sprzedającego. Dodanie do koszyka, nie jest równoznaczne z zamówieniem Produktów.

  2. Zamówienia złożone w sklepie internetowym będą dostarczane w ciągu 3-5 dni roboczych. Warunkiem realizacji wszystkich zamówień jest dostępność towaru w magazynie. W przypadku niedostępności części produktów objętych zamówieniem Sprzedający realizuje wysyłkę tych produktów, które znajdują się aktualnie na stanie. W przypadku gdy brak pewnych produktów byłby znaczący wartościowo w stosunku do zamówienia dalsze losy jego realizacji uzgadniane są indywidualnie z Kupującym.

  3. Na podstawie zamówienia, Sprzedający dostarcza zamówione Produkty a Kupujący potwierdza fakt ich przyjęcia na liście przewozowym.

  4. Kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę i jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

  5. Zastrzegamy sobie prawo do nierealizowania poszczególnych pozycji zamówienia jeżeli te będą sprawiały trudności w transporcie lub będą uniemożliwiały z różnych przyczyn realizację i transport reszty produktów z zamówienia.

  6. Sprzedający nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane nie wywiązaniem się przez firmy kurierskie z umów obsługi przewozowej.

  7. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub paragon. Dokument sprzedaży wystawiany jest w chwili, gdy produkty zrealizowane z danego zamówienia są skompletowane i gotowe do wysyłki. Faktura wysyłana jest wraz z przesyłką.

Pkt 5. Reklamacje i odstąpienie od umowy

  1. Produkt dotknięty uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego nie podlega reklamacji gdyż nie wynika z winy Sprzedającego. Dlatego też zawsze należy sprawdzać pod tym względem towar bez względu na rodzaj dostawy. Szczególną uwagę należy zwrócić zwłaszcza na przesyłki kurierskie sprawdzając, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Prosimy nie przyjmować od kuriera paczek czy palet, jeżeli widać że są sklejone innymi taśmami niż naszymi firmowymi bądź jakość i szczelność opakowania rodzi podejrzenia. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedającym w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Kupującego z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Spisanie protokołu nie jest jednak warunkiem koniecznym do zwrotu towaru na podstawie punktu 2 lub jego reklamacji.
  2. Kupującemu przysługuje prawo do:
      1. zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru bez podania przyczyny;
      2. reklamacji towaru;
  3. Reklamacje jakościowe oraz ilościowe należy składać wyłącznie:

    - w internetowym panelu zamówień po zalogowaniu na konto użytkownika

    - bądź pocztą elektroniczną na adres e-mailowy: agromet138@wp.pl

  4. Warunkiem podjęcia reklamacji jest prawidłowo wypełniony przez Kupującego, dokument który będzie zawierał :

    • datę wystawienia,

    • nazwę części – numer katalogowy (indeks),

    • ilość sztuk reklamowanych,

    • przyczynę reklamacji,

    • numer dokumentu zakupu,

    • numer telefonu do reklamującego towar.

  5.  W przypadku zwrotu towaru lub jego reklamacji Kupujący proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i odesłanie do Sprzedającego. Nie jest to jednak warunek konieczny do zwrotu towaru lub uznania reklamacji.
  6. Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia towaru reklamowanego do Sprzedającego.

  1. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji następuje naprawa bądź wymiana wadliwego towaru na nowy. W przypadkach szczególnych decyzja sprzedającego wystawiana jest  korekta faktury zakupowej.

  2. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji sporządzone zostanie jego pisemne uzasadnienie oraz zwrot reklamowanego produktu/towaru do Kupującego

  1. W przypadku zwrotu towaru lub uwzględnienia reklamacji Sklep zwraca Klientowi, kwotę obejmującą cenę towaru oraz koszty wysyłki towaru w wysokości najtańszej oferowanej opcji dostawy.
  2. Koszty odesłania towaru w przypadku odstąpienia od umowy ponosi Klient, natomiast koszty zwrotu towaru przy reklamacji w razie jej uwzględnienia ponosi Sklep. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek za pobraniem.
  3. Wszelkie niezgodności dostarczonego towaru z dokumentem zakupu należy zgłaszać niezwłocznie po dostawie, maksymalnie do 5 (pięciu) dni od dnia dostawy. Po tym okresie każde tego typu zgłoszenie będzie traktowane jako powstałe z winy Kupującego i nie będzie przyjmowane.

  4. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie lub w formie elektronicznej w terminie 14 dni od dnia dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W razie skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14dni. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  5. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy i Sklep jest uprawniony do potrącenia od zwracanej Klientowi kwoty o równowartość pomniejszonej wartości.
  6. Zasady zwrotu towaru reguluje Ustawę o Prawach Konsumenta.

Pkt 7. Inne

  1. Sprzedający oświadcza, że jest płatnikiem podatku VAT i posiada numer identyfikacji podatkowej 9231741830.

  2. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu bez uprzedzenia.

  3. Ewentualne spory mogące wyniknąć ze współpracy, strony będą starały się rozwiązywać polubownie, a w przypadku braku porozumienia, rozstrzygać je będzie Sąd właściwy zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego.

Zapraszamy do współpracy!

Śledź nas na Facebooku